Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07 18:14 - Отново за една от многото Профилактики в 30 пункта
Автор: stefbelchev Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 5561 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 14.07 18:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
богати на слаби растителни хормони  (изофлавоноиди, фитоестрогени) са продуктите и храните, като:
1.
Оризовите и
2.соевите продукти gotvach.bg/n5-21690- ,
3.зеленчуците,
4.зърнените храни,
5-6.
зелето и ряпата (кръстоцветните растения)
– всички те са богати на слаби растителни хормони (изофлавоноиди, фитоестрогени), които се отделят по време на храносмилането. Смята се, че влизайки във взаимодействие с естествените мъжки хормони, те играят защитна роля.
  За разлика от ксеноестрогена в полуфабрикатите и околната среда, получен от синтетични източници, растителният естроген е толкова близък до естествения човешки естроген, че е в състояние да предизвика производството на протеин, който абсорбира (и неутрализира изкуствените естрогени, както и ендогенните мъжки хормони. Така простатата е по-малко изложена на хормонално въздействие и на риск от заболяване.
                
     Антиоксидантите
имат своята роля в защитата на организма от вредните влияния на околната среда. Абсорбирайки свободните радикали, които се образуват в организма при нормалните процеси на обмяна на веществата, те намаляват риска от коронарна болест и рак. Обогатете ежедневния си прием на антиоксиданти, полезни за здравето на простатата – витамини C и E, селен и др.
               Приемайте много
„изотиоцианати” :
7.броколи,
8.зеле,
9.карфиол. 
Tе са богати на специфичен вид антиоксиданти, наречени „изотиоцианати”, известни със своето антиканцерогенно действие.
10.Селенът - е много силен антиоксидант. Освен това има способността да елиминира токсини и тежки метали от тялото. Действа  имуностимулиращо, като подобрява дейността на белите кръвни телца, макрофагите, което допълнително увеличава собствените защитни сили на организма. Минералът насърчава производството на глутатион пероксидаза – антиоксидант, който е проучван за здравето на простатата. Селенът може да забави растежа на туморите чрез потискане развитието на кръвоносните съдове в раковите клетки.
          
Проантоцианидини-антиоксиданти. Според последни проучвания,
11.Гроздовото семе - има голямо значение за профилактика на рака на простатата. Съдържащите се в него проантоцианидини са едни от най-силните антиоксиданти. Екстрактът от Гроздово семе причинява апоптична (апоптозата е физиологичен процес на клетъчно самоунищожаване) клетъчна смърт на простатните раковите клетки.

           Приемайте повече:
12.домати,
13.дини и
14.кайсии.
Те са богати на ликопен, който има своята роля в профилактиката на рака на простатата.
    
         
Оenothein B -Проучвания сочат, че
15.
Върбовката - Оenothein B – едно от активните вещества във Върбовката – има възпрепятстващ ефект върху нарастването на простатните ракови клетки. samojiva.blog.bg/hobi/2012/07/24/drebnocvetna-vyrbovka-epilobium-parviflorum.982441 image

Общи съвети за здрава простата:

16.Ограничете контакта с пестициди и други замърсители.
  • 17. Пийте достатъчно вода. Нужното за организма количество се измерва, като теглото (в кг) се умножи по 0,03, (т.е. ако тежите 70 кг, то на ден трябва да консумирате 70 х 0,03 = 2,100 литра. т.е. ако тежите 90 кг, то на ден трябва да консумирате 90 х 0,03 = 2,700 литра.) Увеличете приема при жега, усилена физическа работа, треска, разстройство и други фактори, които предизвикват увеличена загуба на течности.
  • 18. Важно е да се спазва добра лична хигиена и да се избягват сексуални контакти без предпазни средства.
  • 19. Не носете твърде тесни дрехи. Притискането създава условия за възникване на застойни явления и инфекции.
  • 20. Движението подобрява кръвообращението. Но не карайте велосипед – това само оказва допълнително налягане върху простатата. Ходенето е благотворно за този вид проблеми. Простатата се нуждае от специално упражняване. Мускулът с форма на осморка, който захваща задния отвор и пениса, трябва да бъде обект на „тренировка”. На всеки час по 10 минути този мускул е добре ритмично да се свива, но много бавно. На 1-2-3-4-5 напрягаме, а на 6-7-8-9-10 отпускаме. Може да се прави при всяко положение на тялото.
  • 21. Свикнете често да изпразвате пикочния мехур. Застояването на урина може да бъде предпоставка за появата на бактерии и инфекции.
  • 22. Старайте се да поддържате „редовен стомах”. Храносмилателните смущения могат да бъдат предпостака за инфектиране и уголемяване на простатата.
  • 23. Грижете се на трапезата Ви да присъстват постоянно храни, богати на селен, цинк и витамин С.
  • 24. Намалете приема на пикантни подправки, избягвайте прекалено лютите, кисели, солени храни.
  • 25. Пазете се от влага и от студ.
  • 26. Правете редовни профилактични прегледи.

Знаете ли, че…

  • 27. Никотинът уврежда осем пъти повече бъбреците, пикочния мехур и простатата, отколкото белите дробове.
  • 28. Мария Требен в своята книга „Здраве от аптеката на Господ” нарича Върбовката „вълшебната билка за простата.”
  • 29. Простатитът е запазена марка на пушачите, половите атлети и шофьорите.
  • 30. Руските царе са давали злато, за да получат лечебната Върбовка, наричана „Иван чай”.



Гласувай:
2
2



1. yootova - великолепно е
15.07 08:15
великолепно е
цитирай
2. 4oskies - Добро утро, Майсторе.
15.07 08:35
Добро утро, Майсторе.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stefbelchev
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1091247
Постинги: 767
Коментари: 530
Гласове: 5390
Календар
«  Ноември, 2017  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930