Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2016 02:53 - СОРОСАДИСТКИЯТ СОЦИАЛЕН НАВЛЕК - TWOO.НАЙ-ПОСЛЕ УСПЯХ ДА СЕ ОТПИША ОТ ТАЗИ ГАДНА МЕРЗОСТ.ПОЛЗВАХ ЛИНК ОТ СТАРА ПУБЛИКАЦИЯ ПО ПРОБЛЕМА.71 години от американските
Автор: stefbelchev Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 882 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.08.2016 03:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Думата ми е за соросадисткият социален навлек - Twoo, който не знам по каква причина има 1 от мейлите ми. НАЙ-ПОСЛЕ УСПЯХ ДА ОТПИША TWOO, КЪДЕТО НИКОГА НЕ СЪМ СЕ ЗАПИСВАЛ.
  Преди това обаче - ГОДИШЕН ПОМЕН ЗА МАСОВИТЕ ЖЕРТВИ, СПОЛЕТЕЛИ ХИРОШИМА И НАГАСАКИ... 71 години от американските атомни бомбардировки на Хирошима и Нагасаки
Соросадисти! Напомняме ви за да не забравяте за американското атомно зло убило 300 хиляди пийпълс от населението на Хирошима и Нагасаки, Япония.
image  Бомбата, хвърлена над Нагасаки, на 9 август,1945г., беше известна като "Дебеланкото". Първоначално смъртоносното взривно устройство с плутоний трябваше да бъде хвърлено над град Кокура северно от Нагасаки, където се намира голям оръжеен завод. Но метеорологичните условия не били благоприятни и това принудило американският бомбардировач Б-29 да промени курса. По данни от 2014 г. броят на жертвите на трагедията възлиза на 165 409 души.
  Три дни преди това, на 6 август, първата атомна бомба, хвърлена над Хирошима и известна като "Малчугана", отне живота на 140 000 души...

www.realzoom.org/2016/08/71.html 71 години от американската атомна бомбардировка над Хирошима
image
Навлек: нетактичен човек, който ви идва в къщи, примерно, без да е поканен и чието присъствие е неприятно за домакините.
image
  НАЙ-ПОСЛЕ УСПЯХ ДА ОТПИША TWOO, КЪДЕТО НИКОГА НЕ СЪМ СЕ ЗАПИСВАЛ. ПОЛЗВАХ ПОМОЩЕН ЛИНК ОТ СТАРА ПУБЛИКАЦИЯ ПО ПРОБЛЕМА: www.hristiqni.com/novini/1266-manipulatziyata-twoo
Манипулацията TWOO Как да запазим своите лични данни от интернет акулите на новото поколение сайтове за запознанства......тук съм изложил кратки инструкции за прекратяване и изтриване на акаунт в TWOO: Влизаме в настройки от следната връзка: http://www.twoo.com/settings/

Кликваме “Редактирай„

image

Пред нас се отваря формата за настройки на акаунта където с почти незабележим надпис можем да открием връзката за изтриване/деактивиране на акаунт в TWOO

image

Тук ще получим запитване дали искаме да излезем от страницата, ако не сме съхранили информацията, а след това пред нас ще се разкрие и последния манипулативен текст, който ще се опита да ни “убеди„ в това каква голяма грешка правим:

“Не е за вярване, че това се случва, ****. Вече искаш да ни напуснеш, само след дни? Ти дори не си ни дал шанс да докажем, че сайта наистина среща сродни души.
Убедени сме, че още няколко дни ще променят мнението ти.
Помислете добре, преди да изтриете акаунта си завинаги: *Скрий акаунта си: няма да те показваме в резултатите от търсене и в игрите *Подновете профила и историята си: започнете на чисто *Опитай Unlimited акаунт за 3 дни„

И най-долу са бутоните за изтриване на профил, за хора които са убедени, че нямат нужда от манипулаторското “сватосване„ на TWOO, плюс непрекомерното и злонамерено използване на лични данни и снимки.
   Паролата с която ще се наложи да потвърдите още веднъж, че желаете да премахнете профила си от TWOO най-вероятно се намира в създадения от тях акаунт и изпратена в email. Ако не я намирате използвайте формата за забравена парола.
   Ако имате приятели или познати, които са попаднали в тази ситуация, моля препоръчайте им този материал с инструкции. Успех, и бъдете внимателни и мъдри когато сърфирате из виртуалното пространство.
www.hristiqni.com/novini/1266-manipulatziyata-twoo
--
Обаче,  когато прочетох последващи коментари - разбирам, че отърваването ми от TWOO, щяло да ми бъдело... временно?!?

image +1 #5 Цветиi Уж съм си изтрила акаунта, а получавам съобщения по имейл, че някой ми е писал в twoo.
Опитах да вляза и ми изписа, че акаунта е деактивиран, но пък има опция с 1 клик да го активирам. Това доказва, че е вярно това, че само временно е замразен. Явно ,за жалост, няма отърване напълно.
  image 0 #4 Лъчезар Аз имах същия проблем,не можех да се изтрия от TWOO,те ме изтриха защото им пратих едно писмо с което ги уведомих,че ми нарушават правата като не ми позволяват да си изтрия акаунта и че ще пратя ЖАЛБА до комисия за защита на интернет потребителите в ЕС
Който иска да му премахнат профила в TWOO
може да им напише до Massive Media собственик на TWOO
info-bgimagetwoo.com
Massive Media Match NV
Emile Braunplein 18
9000 Ghent
Belgium
info-bgimagetwoo.com
Не забравяйте да ги уведомите най възпитано,че ви нарушават правата

-



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stefbelchev
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1938957
Постинги: 865
Коментари: 624
Гласове: 6555
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031