Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2016 17:14 - -
Автор: stefbelchev Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2209 Коментари: 6 Гласове:
4

Последна промяна: 12.10.2017 20:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
 



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Колега, ще ме извиниш, но...
23.01.2016 17:41
НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН С НИТО ЕДНО ОТ КАЗАНИТЕ НЕЩА!

1. Хром е по-удачен от Мозила и всичко си работи, включително и оразмеряване на снимките.
(имам постинг по темата какво трябва да се направи, ако има проблеми)
(плюс гравитиращите около идеята други решения)

2. Експлорер не само работи с блога, а дори Кортана може да пише, диктувайки й в редактора.

3. Сайтовете нищо не кодират, а се преминава към отворени уеб стандарти, а за блогу най-"сресирощото" ще бъде премахването на Flash.

ПС: Извинете ме, но ме разсмивате с вечното "Това не може! Това не работи!"
Преди малко примерно прочетох при Френд Фрий, че не можело да се вграждат клипове от Фейса тук.
Ах олан...
Ей ся ше покажа, че може.
Както и с помощта на Хром ще мащабирам не само картинка, а може би още 2-3 други неща...
цитирай
2. starforlife - http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2016/01/23/quot-nemojal-quot-i-quot-neshtial-quot-sa-brat-i-sestra-kazv.1424520
23.01.2016 17:56
Ето нещо направено току що за минутки през Хром и Експлорер /ли?!/
(Опровергавайки изказването И на Кушел, че от Фейсбук не можело да се вграждат клипове тук).

Текстът е диктуван вербално от мен и писан от Кортана.
А тя по дефолт работи в обвивката на Експлорер и то не под 9 версия.

Така, че...
цитирай
3. kuschel - Не се изхвърляй, надувко. Интернет ...
23.01.2016 17:56
Не се изхвърляй, надувко. Интернет експлорер 10 и 11 не работят с редактора на блог.бг, защото над редакционното поле на излизат опциите. С хрома картинките не могат да се коригират директно, а само чрез десен бутон върху картината и промяна на размерите, т.е. по-бавно и тромаво. Мозилата е най подходяща за блог.бг. За свалянето на клипове съм дал инструкции в блогрола си.
цитирай
4. starforlife - Кушел, извинявай, на мен ли говориш?! ---> http://cortana.blog.bg/technology/2016/01/15/edin-strahoten-bylgarski-myj-kogoto-poznavam.1422793
23.01.2016 18:21
Надувко значи.
Ми... ОК - заради това ти арогантно отношение - ти оставаш без приобщаване на станалите ти анонимни коментари от преди изтриването на профила ти.
(щото аз решение има още от преди седмица и все да ти пиша, но... ти си гризна лебеца с арогантното си поведение)

Не зная дали съм надувко, но зная, че по едно стечение на обстоятелствата съм компютърен инженер и от 1993-та си изкарвам хляба с компютърни технологии.
Нищо от това, което си написал не е вярно.

Всъщност... надувко съм, да!
Скромността е за тези, които ги е страх да блестят!
А аз блестя /хи хи хи/ вече и с... вторична светлина - прочети постинга на най-добрата ми Приятелка от линка в заглавието и ще разбереш къде съм аз и къде си ти.
Нищо лично...
Успехи!
цитирай
5. kuschel - Е, как да не си надувка бе, Георги. ...
23.01.2016 20:09
Е, как да не си надувка бе, Георги. Надувка си и то голяма. Просто ти работиш това и щеше да е срамно да си лаик по тия въпроси. Ти си в среда на специалисти. И аз съм инженер, но машинен. Ако затънеш в нашите предмети и ти ще изглеждаш лаик, както ние сега на теб. Няма какво да се докачаш. Ако си готин пич, няма да се фукаш, а ще ни научиш и нас на някои тънкости. Това е. Аз съм откровен.
Няма да кажа "нищо лично" защото си е баш лично. Ти си още тинеджър спрямо повечето от нас и е нормално да се перчиш. Карай, сега или ще ми харесаш, или ще те пратя в забвение.
цитирай
6. edmond - Георги, ето скриншот ог редактора на ИЕ11
23.01.2016 20:28
http://edmond.blog/drugi/2016/01/23/na-vnimanieto-na-stars-for-laif.1424564
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stefbelchev
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1946393
Постинги: 865
Коментари: 624
Гласове: 6566
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930