Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2015 19:42 - TE DEUM LAUDAMUS - ХЕВИ-МЕТЪЛ, РОК, ВАЛС, ЧАЛГА- ТОВА СА СЪВРЕМЕННИ ВНУЧЕТА ОТ ЕДНО СТАРО 2 ХИЛЯДОЛЕТНО СЕМЕЙСТВО, ОБЩУВАЩО НА ДИАЛЕКТ. КОРЕНЪТ Е ОБЩ - TE DEUM
Автор: stefbelchev Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2368 Коментари: 0 Гласове:
16

Последна промяна: 18.02.2015 09:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
TE DEUM...Аз правя разлика между И и Й, говоря книжовен български език и  познавам поне 50 говорни български диалекта. Hе загробвам нечий български диалект, понеже ползващите го не знаят да ползват правилно книжовния български език!
    Ето защо, познавайки, обичайки и ползвайки богатството на първоначалната християнско-църковна музика от нейното зараждане и по-късно отделилата се от нея, като своеобразен Диалект - светска музика, няма как да не обичам всяка по-късно появила се под-диалектна музика - царска, военна, градска, занаятчийска, любовна, сватбена, електронна и прочие музика.
-
-
-
Особено, когато тя е сложно създавана от композиторите или създателите в най-най-най-различните музикални жанрове, които аз обичам да наричам  МУЗИКАЛНИ ДИАЛЕКТИ И ПОД-ДИАЛЕКТИ, на първоначалната музика - ЦЪРКОВНАТА МУЗИКА.
-
   Тоест няма защо и няма как да ми пречи музикалния диалект Чалга или музикалния диалект Рок или музикалния диалект Хип-хоп, Джаз и така нататък, стига композицията да е богато съставена от много и различни тонове, разхвърляни поне в 1 и половина октави, Да има поне 3 под-мелодийки, Да има поне 5 различни акорди в хармоничен план...
=
   Аз не искам да бъда нечий фоб или роб, дори на даден музикален диалект (Чалга, Рок, Хип-хоп и т.н.), дори той да е създаван от и за музикално недоразвити все още консуматори и бъдещи гении-композитори...
-
   Bинаги съм аплодирал и съм бил щастлив, да слушам музикалното послание и внушение на всеки един музикален диалект, който отговаря на критериите за широка амплитуда, поли-мелодичност, поли-хармоничност...(Относно  ритмиката, в днешно време ме вълнува 3/4 ритъмът, но това е относително.)
-
  Не искам да бъда нечий расист. Дори в музикалното диалектно различие и разнообразие.




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stefbelchev
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1938772
Постинги: 865
Коментари: 624
Гласове: 6555
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031