Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2014 22:13 - Bремето на първите дискотеки: Ingrid Kup - I Will Not Die, when you leave me=Aз няма да умра, когато ме напуснеш + Маргарита Хранова - Дъжд заваля. Аз не плача
Автор: stefbelchev Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2041 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 07.10.2014 02:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
1. Остани или върви! Не издържам повече така! Tрябва да решиш - аз или тя. От твоето колебание боли./ Аз няма да умра, когато ме напуснеш. Аз няма да плача - вярвай ми! Нощ след нощ аз те чакам. Нощ след нощ аз копнея за теб. За твоето докосване, за твоята любов...
2. Остани или върви! Ти искаш и двете ни, знам...Тя е твоя жена, така е, но аз не искам да деля любовта ти с нея.       tekstove.info/browse.php

==     image Ingrid Kup: 11.04.1954, Goor, Overijssel, Netherlands.
                  Member of  Big Mouth & Little Eve - as Little Eve.
   
I Will Not Die, when you leave me / Released 1982
         = Aз няма да умра, когато ме напуснеш

1.Stay - or go, - I cant stand it - anymore.
You must know - me or her. - You are wavering - and that hurts.

// I will not die - when you leave me,= I will not cry - you can believe me.
Night after night I am waiting for you,= Night after night I am longing for you -
For your touch, - for your love./2//

2.Stay - or go, - You need us both, - I know.
Shes your wife, - thats true, - But Im not made - to share my love - with her.
=
// I will not die - when you leave me,= I will not cry - you can believe me.
Night after night I am waiting for you,= Night after night I am longing for you -
For your touch, - for your love./2//
  = www.allthelyrics.com/lyrics/ingrid_kup/i_will_not_die-lyrics-
========================

= Маргарита Хранова - Дъжд заваля. Аз не плача...

1. Знам, за нас пътят свършва до тук.
Свел очи, ти мълчиш - нито дума, нито звук.

Дъжд заваля. Аз не плача.= Жадни стебла тръпнат във здрача.
Трябва нелепите мисли да спра.= Как ще живея и как ще умра
в моя свят без любов?

2. Стой! Спести условните слова.
Те сега за нас нямат цена.- Сега са без цена.

Дъжд заваля. Аз не плача.= Жадни стебла тръпнат във здрача.
Трябва нелепите мисли да спра.= Как ще живея и как ще умра
в моя свят без любов?

===============  I Will Not Die, when you leave me (оригинал Ingrid Kup)
                           - Я не умру, когда ты меня покинешь (перевод)
  1. Stay or go = Останься или уходи -  I can"t stand it anymore = Мне больше этого не выдержать.  You must know - me or her = Ты должен знать.. Я или она.  You are wavering and that hurts = Ты в нерешительности, и от этого больно

// I will not die when you leave me, = Я не умру, когда ты меня покинешь, I will not cry – you can believe me = Я не заплачу, поверь мне, Night after night I am waiting for you, = Ночь за ночью я жду тебя, Night after night I am longing for you - = Ночь за ночью я жажду For your touch, for your love = Твоего прикосновения, твоей любви /2//    2. Stay or go = Останься или уйди. You need us both, I know = Знаю, мы обе нужны тебе..  She"s your wife, that"s true, = Она - твоя жена, всё верно, But I"m not made = Но я не смогу делить To share my love with her = С ней любовь к тебе   // I will not die when you leave me, = Я не умру, когда ты меня покинешь, I will not cry – you can believe me = Я не заплачу, поверь мне, Night after night I am waiting for you, = Ночь за ночью я жду тебя, Night after night I am longing for you - = Ночь за ночью я жажду For your touch, for your love = Твоего прикосновения, твоей любви /2// Источник: http://www.amalgama-lab.com/songs/i/ingrid_kup/i_will_not_die.html#ixzz3FOKoVFKk
====  
1. Zostać, -czy odejść - Nie mogę już tego znieść
Musisz wiedzieć - ja albo ona - Jesteś niezdecydowany i to boli

// Nie umrę, gdy mnie zostawisz.= Nie będę płakać - możesz mi wierzyć
Noc po nocy czekam na ciebie,= Noc po nocy Tęsknię za Tobą -
Za dotykiem, za miłością /2//

2. Zostać, -czy odejść - Potrzebujesz nas obydwie, wiem
To twoja żona, to prawda,- Ale, nie będę dzielić się tą miłością z nią!

// Nie umrę, gdy mnie zostawisz.= Nie będę płakać - możesz mi wierzyć
Noc po nocy czekam na ciebie,= Noc po nocy Tęsknię za Tobą -
Za dotykiem, za miłością /2//

====
 



Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stefbelchev
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1952253
Постинги: 865
Коментари: 624
Гласове: 6573
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930