Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2013 14:09 - И НЕ МЕ ТЪРСИ - Kai Mi Me Psaxeis (КЕ МИ МЕ ПСАКСИС)...В.Каррас
Автор: stefbelchev Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1127 Коментари: 0 Гласове:
2



  За последен път ще почукам на врата ти.
За последен път ще ти кажа "Обичам те!".
За последен път ще извикам "Пощади ме!".
За последен път и после ще изчезна.

Припев:
И не ме търси,за да ме откриеш.-Нито телефон ще имам,нито къща.
И не ме търси,за да ме откриеш.-Не ще обитавам вече земята.
Ако те загубя ще изчезна от планетата.
...........интр..................
2. За последен път ще ти кажа как се чувствам
За последен път ще ти кажа "Немога да живея!".
За последен път очите ми ще проронят сълзи.
За последен път,кълна ти се в това!

Припев 2 пъти:
И не ме търси,за да ме откриеш.-Нито телефон ще имам,нито къща.
И не ме търси,за да ме откриеш.-Не ще обитавам вече земята.
Ако те загубя ще изчезна от планетата.
//2//
======================================================
Гръцки Текст: Γιάννης Β. Παπαϊωάννου , Музика: Δημήτρης Ρακιτζής, 2002 год.:
1. Τελευταία φορά θα χτυπήσω την πόρτα σου.
Τελευταία φορά θα σου πω σ" αγαπώ.
Τελευταία φορά σου φωνάζω λυπήσουμε.
Τελευταία φορά και μετά θα χαθώ.
R:
Και μη με ψάξεις να με βρεις.-Ούτε τηλέφωνο θα έχω, ούτε σπίτι.
Και μη με ψάξεις να με βρεις.-Δεν θα "μαι κάτοικος της γης.
Αν θα σε χάσω θα χαθώ απ" τον πλανήτη.
...............intr.............................
2. Τελευταία φορά θα πω, πως αισθάνομαι.
Τελευταία φορά θα σου πω, πως δε ζω.
Τελευταία φορά θα δακρύσουν τα μάτια μου.
Τελευταία φορά σου τ" ορκίζομαι αυτό.
R=x2:
Και μη με ψάξεις να με βρεις.-Ούτε τηλέφωνο θα έχω, ούτε σπίτι.
Και μη με ψάξεις να με βρεις.-Δεν θα "μαι κάτοικος της γης.
Αν θα σε χάσω θα χαθώ απ" τον πλανήτη.

===== Гръцки С Латински букви =======
1. Telefteia fora tha htipiso tin porta sou
Telefteia fora tha sou po s"agapo
Telefteia fora sou fonazo lipisoume
Telefteia fora kai meta tha haso
R:
Kai mi me psakseis na me vreis-Oute tilefono tha exo, oute spiti
Kai mi me psakseis na me vreis-Den tha "mai katikos tis gis
An tha se haso tha haso ap" ton planiti
..............intr..................
2. Teleftaia fora tha po, pos aisthanomai
Teleftaia fora tha so po, pos de zo
Teleftaia fora tha dakrisoun ta matia mou
Teleftaia fora sou t" orkizomai auto
R.x2:
Kai mi me psakseis na me vreis-Oute tilefono tha exo, oute spiti
Kai mmi me psakseis na me vreis-Den tha "mai katikos tis gis
An tha se haso tha haso ap" ton planit //2//

===============================================================
  Василис Карас (на гръцки: Βασίλης Καρράς) е гръцки музикант, известен с характерния си дълбок глас и любовната лирика в текстовете си. Рожденото му име е Василис Кесоглидис.
  Роден е в село
Кокинохори, което се намира близо до Кавала. На 10-годишна възраст заедно със семейството си се премества в Солун. На 6 юли1969 г., когато е на 16 години, излиза за пръв път да пее на голяма сцена в нощното заведение „Просфигас“ в един от кварталите на Солун - Евосмос.
  Василис Карас е женен и има 2 деца.









Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stefbelchev
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1950886
Постинги: 865
Коментари: 624
Гласове: 6570
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930