Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2012 04:57 - За какво и кого ще съдите?- Срещу кого ще е вашият иск?
Автор: stefbelchev Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 548 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 25.11.2012 06:13


- За какво и кого ще съдите?
- Когато ме задържаха, нарушиха всичките ми човешки права. Първо, бутнаха ме в килия, като ми отказаха:
лекарски преглед, аз съм хронично болен, имам диабет, високо кръвно, един инфаркт и т.н.
Второ, не ми дадоха възможност да се обадя на близък човек по телефона.
Трето, отказаха ми дори адвокатска защита.
Четвърто, не ме пуснаха и до тоалетната да отида.

            - Срещу кого ще е вашият иск?
- Срещу полицаите от П-о районо управление на МВР в София, които ме задържаха.
Но малко ще изчакам, предполагам, че и други хора ще се включат в иска.
А ако по време на протестите посегнат и на хора, ще съдя МВР, премиера, главния прокурор и всички служби, отговорни за това безобразие.
image

Снимка на Лий Харви Осуълд, направена на 23 ноември 1963 година след арестуването му за убийството на президента Джон Кенеди.
image

Мишел Родригез (Ана Лусия) и Синтия Уатрос (Либи), звезди от "Изгубени"., са арестувани от полицаи в Хонолулу - мястото на снимки на сериала, през декември 2005 година за шофиране в нетрезво състояние в разстояние на няколко минути. Това е и причината героините на двете мистериозно да бъдат убити в една и съща серия, която се снима малко след арестите.

image

Маколи Кълкин - детето чудо - известен с участията си в сериите "Сам вкъщи" е арестуван по случайност, след като при проверка на колата на негов приятел, с който той пътувал у него са открити марихуана и хапчета, за които нямал предписание. 24 годишният актьор престоява за кратко в затвора след което е пуснат срещу 4000 долара гаранция.

image

Джейн Фонда е арестувана през ноември 1970 в Кливлънд, Охайо заради влизане в преракания с проверяващи на летището. Скандалът бил по повод на стотиците хапчета, които Фонда носела със себе си. В последствие се оказало, че за част от тях имала предписание, а друга част били витамини.

image

Хю Грант е арестуван през юни 1995 година след като е хванат в колата си с уличната проститутка Дивайн Браун. Актьорът се признава за виновен и е осъден на 2 години пробация.
image

Брайън Уорнър, по-известен като Мерилин Менсън е арестуван след скок в публиката на концерт в Детройт, който завършил върху главата на бодигард.

  image

Младия Уилям Хенри Гейтс III (Бил Гейтс) е арестуван и наказателно регистриран през 1977 година от полицията в Албакърки, Ню Мексико за автотранспортно нарушение.image
Салваторе Лучия, по-известен като Лъки Лучано, е бил "архитектът " на Американската мафия. Снимката е направена през 1936 година в полицейското управление на Ню Йорк.
image

Франк Синaтра е арестуван в Ню Джърси през 1938 година по обвинения в.... виждания с женена жена.




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stefbelchev
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1952280
Постинги: 865
Коментари: 624
Гласове: 6573
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930