Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2012 00:32 - ПОЗОРЪТ ТОПЛОФИКАЦИЯ-СОФИЯ...ТВОЯТА ДЕСЕТОРНА АЛЧНОСТ МЕ МОТИВИРА ДА НЕ ТИ ПЛАЩАМ
Автор: stefbelchev Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 15699 Коментари: 52 Гласове:
28

Последна промяна: 10.03.2012 15:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
& Video N 4 (Yнищожаване на българския кърлеж)... ...Алчността на новобогаташите и парвенютата в Топлофикация-София е факт неоспорим за мен. Но количествените натрупвания на измислените сметки, при напълно неконсумирана услуга, надминаха моето хладнокръвно отношение към една от любовите ни-нашите пари.
Плати-клати! Или клати за да плати!
 Е, АЗ НЕ ПОЛЗВАХ ВАШИТЕ УСЛУГИ ДОРИ ЗА 1 СТОТИНКА...И НЯМА ДА ВИ ПЛАТЯ ИСКАНИТЕ ОТ ВАС НАД 400 ЛЕВА.

  РЕШИХ-ПОВЕЧЕ С ВАС ДА НЕ СЕ РАЗПЛАЩАМ. ОСВЕН ЧРЕЗ СЪД И ПРОКУРАТУРА СЛЕД ИЗРАВHИТЕЛНИТЕ СМЕТКИ.
  ТЪРСЯ СЪМИШЛЕНИЦИ ЗА ПРОКАРВАНЕ НА ЗАКОН, КОЙТО :
1. ДА ИЗВАДИ ТОПЛИННИТЕ ИНСТАЛАЦИИ НА КОЯТО И ДА Е ТОПЛОФИКАЦИЯ ИЗВЪН НАШИТЕ ЖИЛИЩА.
2.ДА ДАДЕ СВОБОДА И НЕЗАВИСИМОСТ НА ЖИЛИЩАТА НИ ОТ ЗАДЪЛЖИТЕЛНИТЕ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ С КОЯТО И ДА Е ТОПЛОФИКАЦИЯ
.
======================   рекапитулация, 02.03.2012,  23ч.59мин.,45 коментара:
   95% ПРОТИВ РОБСТВОТО И ЗАВИСИМОСТТА ДО ГРОБ ОТ ТОПЛОФИКАЦИИТЕ В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ.
   79% СЪГЛАСНИ НА РЕВОЛЮЦИОННИ ДЕЙСТВИЯ ЗА СМЯНА НА СТАТУКВОТО НА ТОПЛОФИKАЦИЯ  ПРИ ГЕРБ- БОРИСОВОТО УПРАВЛЕНИЕ
   69% НЯМА ДА ПЛАЩАМЕ БЕЗ СЪД И ПРОКУРАТУРА ПРЕДИ КОНТРОЛНИТЕ ЛЕТНИ ИЗМЕРВАНИЯ И ИЗРАВНИТЕЛНИТЕ СЕЗОННИ СМЕТКИ
   59% СЕ ПРИСЪЕДИНЯВАМЕ КЪМ КЪРЛЕВ И НЕГОВОТО СДРУЖЕНИЕ ЗА ЗАЩИТА НА ГРАЖДАНСКИТЕ НИ ПРАВА И СВОБОДИ ОТ ТОПЛОФИКАЦИЯ ИЛИ ДРУГИ КОЖОДЕРИ
    35% СЪДИМ НАШИТЕ ДЪРЖАВНИ И ПРАВИТЕЛСТВЕНИ СТРУКТУРИ В МЕЖДУНАРОДЕН СЪД ЗАРАДИ БЕЗДУШИЕ И ПАСИВНОСТ ПРИ НАШИ НАКЪРНЕНИ ГРАЖДАНСКИ ПРАВА С КОЖОДЕРСКИТЕ ТОТАЛИТАРНИ ЗАКОНИ ПРОТИВ НАС-ПОТРЕБИТЕЛИТЕ













Гласувай:
28



1. анонимен - НЯМА ДА ПЛАТИМ! НЯМА ДА ПЛАТИМ!
02.03.2012 01:01
НЯМА ДА ПЛАТИМ! НЯМА ДА ПЛАТИМ! НЯМА ДА ПЛАТИМ! НЯМА ДА ПЛАТИМ! НЯМА ДА ПЛАТИМ! НЯМА ДА ПЛАТИМ!
цитирай
2. анонимен - Фандъкова: Категорично няма да платим
02.03.2012 01:04
Фандъкова: Категорично няма да платим.Фандъкова: Категорично няма да платим.
цитирай
3. анонимен - Няма да платим, нито лев, отсече премиерът Бойко Борисов
02.03.2012 01:11
Искат ни неустойки: Няма да платим, нито лев, отсече премиерът Бойко Борисов откри ремонтираната опера в Русе заедно с министъра на културата Вежди Рашидов и на строителството Лиляна Павлова
Няма да платим и лев ". Това заяви премиерът Бойко Борисов в Русе
цитирай
4. анонимен - Това е рекет с тези прогнозни сметки,искам лихви за надплатените пари които ще имат да ми връщат
02.03.2012 01:27
При изравняване ще са още по-високи, тези топлофикации се ненаядоха и защо държавата ги реанимира с нашите данъци, най-добре е да фалират.
цитирай
5. natashav - До коментар 5: Господине
02.03.2012 01:35
Господине, вие вярвате ли на отчета на Топлофикация, защото аз не.
цитирай
6. tatar - Дами и Господа някой виждал ли и в вашия договор за собственост , че тръбите на топлофикация са длъжни да минават през вашата ЛИчНА СОБСТВЕНОСТ
02.03.2012 01:56
Искам да Ви попитам Дами и Господа някой виждал ли и вЪв вашият договор за собственост , че тръбите на топлофикация са длъжни да минават през вашата ЛИчНА СОБСТВЕНОСТ, която е неприкосновенна според конституцията на Република Българията дори и да не ползвате услугите, да плащате такси мошност пренос превоз и т.н
цитирай
7. анонимен - TOI KAZA-За парното, някакви ... Автор: borsi Категория: Новини
02.03.2012 02:25
ако някой сметне наистина, колко енергия излиза от топлофикациите, колко газ изгарят и колко енергия се подава към абонатите, ще може да забележи, че "консумираната" от гражданите енергия е в пъти повече от тази получена при изгаряне на горивата.

Подобни, чудодейни закони на физиката, важат от цялата галактика само в България...... . Тук обаче...... прокуратура и икономическа полиция явно са толкова скарани с обучението в 8 клас, че не могат да направят една проста сметка и да арестуват някого, за тези крупни надписвания и кражби измерими в милиарди левове.

За големите “експерти” в Държавна комисия за енерго и водно регулиране, които изплюскват по 9 милиона лв. на година, от бюджета, за заплатите си, да не говорим въобще.
цитирай
8. petiam - Майната им на топлофикация, другата зима съм на климатици
02.03.2012 02:37
Живея в двустаен апартамент, 60 квадрата. За ноември платих 280 лева. За декември- 350. за януари 400 лева.
Изчислих, че отопление на ток, и то не с климатик, никога не може да достигне подобни числа!
Майната им на топлофикация, от другата зима съм на климатици.
цитирай
9. arcaim - Топлофикация безлихвено борави с парите на поне 100 000 абоната
02.03.2012 02:53
Мен ме смущава друго. Когато абонат закъснее с плащането, му се начисляват лихви, а когато се окаже че Топлофикация е надвзела, не само че не плаща също такива лихви, но ако се опиташ да си получиш парите, няма никакъв шанс. Получава се така, Топлофикация безлихвено борави с парите на поне 100 000 абоната.
Оттук 50 лв, оттам 100, в продължение на поне 9 месеца.
Неслучайно и повечето абонати имат да вземат, а не да дават.
цитирай
10. arcaim - Топлофикация безлихвено борави с парите на поне 100 000 абоната
02.03.2012 02:55
Мен ме смущава друго. Когато абонат закъснее с плащането, му се начисляват лихви, а когато се окаже че Топлофикация е надвзела, не само че не плаща също такива лихви, но ако се опиташ да си получиш парите, няма никакъв шанс. Получава се така, Топлофикация безлихвено борави с парите на поне 100 000 абоната.
Оттук 50 лв, оттам 100, в продължение на поне 9 месеца.
Неслучайно и повечето абонати имат да вземат, а не да дават.
цитирай
11. анонимен - тази система "топлофикация" е срамен комунистически феномен
02.03.2012 03:06
Цялата тази система "топлофикация" е срамен Руски комунистически феномен. Всяка сграда трябва да си има собствена инсталация с горелка, към която се подава газ. Всеки си отчита изразходваната газ, и плаща нея.
Всичко останало са срамни руски комунистически "ЖСК феномени" на първобитна държава.
цитирай
12. анонимен - цената на газта от 1996 г. до 2005 г. се увеличи с 200%, цената на топлоенергията се е УВЕЛИЧИЛА С 2760 % за същия период !
02.03.2012 03:36
А за "свободния" пазар на газта с фантастичните цени у нас
Когато цената на газта от 1996 г. до 2005 г. се увеличи с 200%...... цената на топлоенергията се е УВЕЛИЧИЛА С 2760 % за същия период !
цитирай
13. анонимен - има една директива №6 на ЕС. Там пише следното нещо - " Всеки потребител, трябва да заплаща, толкова колкото е употребил".
02.03.2012 03:52
От години съм си изключил радиаторите - ползвам само топла вода. Въпреки това, всеки месец от както е почнала зимата плащам средно за отопление 25 лв за тръби, които минават през в 78 кв. апартамент. Обясни ми защо в сметката ми има и още 50 лв на които пише "сградна инсталация. Блокът ни е с по 2 апартамента на етаж (еднакви като квадратура). Ква е тази сградна инсталация ,която се равнява ако съдя по сметката, която плащам на близо 160 кв. м. 2 апартамента на етаж при 8 етажа е 16. Е гарантирам ти, че няма толкова тръби на шибаната топлофикация. Псоле, има една директива №6 на ЕС. Там пише следното нещо - " Всеки потребител, трябва да заплаща, толкова колкото е употребил". Как шибаняците от Топлофикация ще докажат, че тази енергия е употребена? Според мен не могат, защото тя минава през техният топломер но след това не се знае къде отива. Т.е. може да е фира. Ако всяка сутрин излизаш и спираш радиаторите си, това не значи че си употребил тази енергия. Просто така име по удобно, като на всеки държавен монопол. Без нито грам иновация или подмяна на амортизираната си техника живеят на гърба на хората. Как така са излезли на печалба ми е странно. Абонатите в София намаляват със всяка година а не обратно. Как така излизат на печалба, при все че не спряха да реват че имат и много длъжници?
цитирай
14. анонимен - с помощта на Федерацията на потребителите и господин Кърлев, намериха напълно законен начин, да не плащат нищо на Топлофикация
02.03.2012 04:13
Господине, една приятелка и мъжът и са от 3 години на климатици и с помощта на Федерацията на потребителите и господин Кърлев, намериха напълно законен начин, да не плащат нищо на Топлофикация, хора, федерацията се намира някъде на Женския пазар
цитирай
15. анонимен - и все нещо ще измисли
02.03.2012 04:34
този "Титан на мисълта" - председателят на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране (ДКЕВР) Ангел Семерджиев, да се оправдае за своята некомпетентност, некадърност и поредната си идиотщина!
В една йерархия, всеки служител се издига до нивото на своята некомпетентност.
цитирай
16. анонимен - тука почва голямото лъгане и надписване
02.03.2012 05:00
Отчита се на "входа" в абонатната станция. Колко е влязло.
На база топломерите, собствените си методики и опит и "напасване" на модела с реалното през годините за всяка сграда топлинните счетоводители при "изравняването" "преразпределят" относително кой какъв % от общо постъпилата енергия е получил. Било през радиатор, било през сградата от съседите и общата инсталация. И теглят калема.
И те тука почва голямото лъгане и надписване.
Първо - самата Топлофикация лъже в разходите си за единица енергия докарана до абонатната станция.
Лъже и с таксата "мощност".
После Топлинните лъжат при разпределението за да "докарат" сметката. Защото ги мързи да "изпилват" ако не им се пищи постоянно на главите. Което мнозинството не прави, а кротко си плаща.
Та така.
И поради цялата тази негласно установена система например Топлофикация не може да осъди никой в съда. Защото не може да докаже, че това, което ти пише в сметката, е наистина потребеното от теб.
цитирай
17. mitkaloto - Най -голямата ми радост беше когато ...
02.03.2012 07:51
Най -голямата ми радост беше когато преди 2 г.се разведох с топлофикация.
цитирай
18. анонимен - от топлинен счетоводител
02.03.2012 11:21
Хей Блогърите, много разбирате от отопление :)
-Като всичко по света, всяка услуга се заплаща, изкл.Северна Корея.
-тръбите на инсталацията са си Ваши, не на Топлофикация
-проблема в сметките е високата цена на газа!
-отоплението изобщо не е отпадна топлина при производството на ток.
-централното отопление не е руска измислица, има го в целия свят, това е най удобния и евтин начин за отопление, например в Копенхаген има 3 ТЕЦ-а, това знаете ли го, нали сте мн добри в сърфирането.
-вие не живеете в лична, частна и неприкосновена собственост, а в етажна собственост. т.е. 100% се съобразявате със общата ситуация. Който не му изнася, нали знаете, на село. там фамилната къща е лична собственост, като и за това може да се поспори
-кърлев(с малки букви) е един мошеник, който не си плаща каквито и да е сметки. т.е. живее като паразит на гърба на обществото. Може да попитате комшиите му.
-проблема не ви е в 300лв сметка, а в това че изкарвате малко. това не е проблем на топлофикация, енергото и пр, а ВАШ

айде със здраве и по леко с нервите.
цитирай
19. lelya - До 19. анонимен
02.03.2012 14:22
Ей, по-полека вие с нервите, тук има и малко по-грамотни хора и заплатите нямат нищо общо с това, че карате потребителите да плащат нещо, като във фризьорски салон "Една прическа моля", разбирай "Едно парно, моля". Сметките са Ви фалшиви та дрънкат, топлинната енергия се заплаща по количество и до топломера в абонатната сте ОК, но после неможе да докажете 1 цифра. Инсталациите в апартаментите трябва да се променят, да станат хоризонтални, на входа на апартамента да се сложи топломер, а не "Джвъчка-разпределител" и тогава може и в София да има 3 ТЕЦ-а. Живея в 60 кв. м, нямам парно, използвам климатици и последната ми най висока сметка за ток е 230 лв, като в тези 230 лв. освен топло ако се понапъш да схванеш влиза и ток и отопляване на вода с 2 бойлера.
цитирай
20. анонимен - -Kърлев не си плаща каквито и да е сметки. Може да попитате комшиите му
02.03.2012 14:24
-Kърлев е един, който не си плаща каквито и да е сметки. живее.
цитирай
21. анонимен - напълно законен начин, да не плащат нищо на Топлофикация, хора, федерацията се намира някъде на Женския пазар
02.03.2012 14:32
анонимен написа:
Господине, една приятелка и мъжът и са от 3 години на климатици и с помощта на Федерацията на потребителите и господин Кърлев, намериха напълно законен начин, да не плащат нищо на Топлофикация, хора, федерацията се намира някъде на Женския пазар

цитирай
22. abv21 - Най -голямата ми радост беше когато ...
02.03.2012 14:36
mitkaloto написа:
Най -голямата ми радост беше когато преди 2 г.се разведох с топлофикация.



И как става? Искам и аз!
цитирай
23. tatar - преди 2 г.се разведох с топлофикация-Искам и аз! Искам и аз! Искам и аз!
02.03.2012 14:42
abv21 написа:
mitkaloto написа:
Най -голямата ми радост беше когато преди 2 г.се разведох с топлофикация.

И как става? Искам и аз!

цитирай
24. анонимен - Eto,taka
02.03.2012 14:44
Agitiraite vsichki ot bloka/vhoda/ i vkupom se otkazvate.Minavate na tok,a te da falirat.
цитирай
25. abv21 - До 19. анонимен
02.03.2012 14:47
Ти луд ли си? Всеки, който е собственик на жилище може да избира дали да ползва услугите на "Топлофикация" или не. Тук няма нищо общо Етажна собственост:")))
И понеже сам каза, че инсталацията е 100 % наша, ти знаеш ли ако някой луд, който живее във вътрешен апартамент реши да си отреже тръбите за да не ползва парното? Използвай малко сиво вещество преди да цапаш по клавиатурата. Дръвник.
цитирай
26. tatar - съвэта ви е ПРАВИЛЕН, НО Е МНОГО РЕВОЛЮЦИОНЕН.МОЖЕ ДА ПОМЕТЕ ВСЯКА СТРУКТУРА НА ОБЩЕСТВОТО
02.03.2012 14:54
анонимен написа:
Agitiraite vsichki ot bloka/vhoda/ i vkupom se otkazvate.Minavate na tok,a te da falirat.

Не е ли по добре да се поправят като премахнат капаните които ни слагат през ГЕРБ, до гроб???
цитирай
27. анонимен - Париж: Няма да платим повече
02.03.2012 15:06
Европа няма да плати повече. Това вече беше ясно заявено от Франция, Германия и всички останали страни от Общността
цитирай
28. watchtowerman - Приятели. Няколко професионални проблема.
02.03.2012 15:09
Във всяка абонатна станция има САМО един Топломер. Някой знае ли къде се намира той - много важен въпрос? В началото - да отчита постъпващата от Топлофикация енергия, или в края, на изхода, отчитайки употребената от абонатите и прочие енергия?
Отговор: Топломерът отчита изходящата енергия!
А каква енергия се подава на входа тогава, се пита в задачата, за да се отчете разлика от Изхода? Ами, това е Разпораждане на ДКВЕР, че на Входа, ТРЯБВА да има Вода, загрята до стойността на 70 квч за кубик вода енергия, което означава 70 градуса по Целзии, но в някои сметки тази стойност надхвърля 100, което озтначава, че се подава свръх-нагрята пара.. Оттук, следва следващия извод, че инсталацията на топлопреносната система, понеже не е пригодена да издържи на такова налягане, ще експлодира.
Така че, приятели, на Входа на абонатната станция виси едно Разпореждане на ДЕКВР - честната дума на Шушелов, Семерджиев, Вальо топлото, Р.Овч., но не и уред, отчитащ РЕАЛНО ВЪВЕЖДАНАТА ТОПЛОЕНЕРГИЯ. Другите далавери - после...
цитирай
29. анонимен - "Труд": Няма да платим
02.03.2012 15:13
"Труд": Няма да платим цената...Пътят на обществото ни е необратим, а това, което хората искат днес, е повече информация и участие във вземането на решения...Нежеланието на управлението да информира гражданското общество и да се съветва с него няма да доведе до повече доверие във властта и политиците, поради което рано или късно ще се обърне като бумеранг срещу тях самите.
цитирай
30. demonwind - При нас
02.03.2012 15:17
пък Топлофикация се разведе с целия вход. Включително и с топлата вода се разведохме. От 24 апартамента 22 са с над 5000 лева борчове (вкл. ВиК). Във входа живеят само българи, нито един циганин. И те са на мнение, че няма да плащат на мошениците. Да, ама никой освен нас не се отказа от парно! И така години наред, докато спряха парното окончателно във входа. След това спряха и топлата вода. Завинаги. Дотук добре, ама защо, аджеба, почти всички са паркирали пред входа чисто новички лизингови автомобилчета (и то среден клас!)? Откъде, като нямате пари да плащате? Или просто така е по-удобно? Живея в Белгия и за няма и две години отопление на една кутийка платих към 4000 евро. Смятайте го както искате. Като казах на фирмата-хазяин, че това е лудост, един от персонала дойде в апартамента, измери температурата (малкия още беше бебе), 23 градуса. Опули се като охлюв и вика, че редовите белгийци живеят на 17 градуса и по-ниско. Е да, викам, ама имаме дете! Оня вика - ще плащате тогава! Опитах се да се закуча, обаче като получих писмо от адвокатска кантора, видях, че мърдане няма. Псувах и платих, обаче трябваше да платя и на адвокатите 250 евро. Които обаче не платих, сега се надявам, че няма да ме дадат директно на съдия изпълнител (тук адвоката на ищеца ти пише само един път - оттам нататък сумите нарастват в геометрична прогресия, а съдията идва в дома ти с двама полицаи и те оставя с едно палто и един чифт бельо на гърба - вземат ти дори и леглото, на което спиш и вилиците, с които ядеш). Така че който иска да потребява, плаща. Това, че в българина живее Андрешко, си е наш проблем. Че заплатите са ни по-малки отколкото в Конго - също. А това, че на всички дружества трябва да се сложи похлупак от държавата, е проблем на дупедавците, които ни управляват!
цитирай
31. abv21 - До 31. demonwind
02.03.2012 15:46
Господине, бихте ли пояснили в колко голямо жилище живеете в Белгия? "Кутийка" може да значи 30, 40, но може да значи и 60 кв.м., зависи как го разбирате:) Ако сте платили 400 € за 24 месеца, това прави 166 € или 325 лв. на месец, което не е кой знае каква сума, още повече сте имали 23 градуса! Моля Ви, напишете каква е квадратурата, за да получим представа за цената. Искам да ви кажа, че ако в София искаш 23 градуса за един малък 2-стаен апартамент, около 55 кв.м. ще платиш над 450 лв. на месец.
цитирай
32. demonwind - 32. abv21
02.03.2012 16:28
Квадратурата не беше повече от 50 кв. м. Цената, която платихме, беше за зима и половина (нанесохме се март 2008 и отоплението работи само 1 месец), прекарахме следващата зима (един месец по презниците ни нямаше и всичко беше изключено) и се изнесохме на 1 ноември 2009 (парното е работило пак около 1 месец. Значи общо към 8 месеца - 4000 евро (8000 лева). По 1000 лева на месец... 500 евро. Да, ама при заплата от 1400 евро (каквато получават средните белгийци) 500 евро не са толкова много (освен ако не живееш под наем), въпреки че и те виждат зор, за да живеят на студено. Което значи, че при нас отоплението не е скъпо (не говоря само за парното), просто заплатите са ни бангладешки. Така е и при говирата, и при всичко... Общите части и тук се разпределят гьотуре, както в България - куче влачи рейс, обаче понеже не бърка дълбоко в джоба, хората плащат и са доволни. Освен това, ако живееш в блок, то още с нанасянето т.нар. "консиерж" (слугата на входа) ти бута в ръцете правилника за живеене в този блок. При системни нарушения - другарски съд (нещо, което някога го имаше при нас) и солена глоба. При неплащане на глобата, с теб се заема фирмата-домоуправител. Може дори да те изхвърлят от жилището... Едно от правилата например е да имаш задължително килими на подовете, за да не тропаш на съседите. Също така чисто бели пердета на фасадата и никакви предмети на балкона, които да стърчат. Веднъж викам - че защо това важи само за белите, ами циганята и неграта из другите квартали? Отговориха ми - ако искам да живея като циганите, да отида при тях... Това го пиша по повод на това за инсталациите. Един военен например в блока срещу нас си отряза тръбите и така лиши 40 редовни платци от парно. От десет години го съдят, а не тези, които си търсят правата, им изгоря я кола, на друг му пребиха детето пред училище, трети намери граната пред вратата си... Не защитавам монополистите, но просто не е това начина!
цитирай
33. анонимен - от топлинния счетоводител
02.03.2012 16:44
- човека дето живее в Белгия ви го каза!
- всеки който е технически потготвен, знае че е пълна глупост с това с топломер на изход, пък някой го слагал на вход. Топломерът е уред който мери дебит + температурна разлика (на вход и изход), т.е. където и да го сложиш все ще си мери разлика х дебит.
-хоризонтални щрангове в панелките-чудесно. Само че дали баба ти Пена от 3-тия етаж ще има 10 бона да извади за цялостна реконструкция на отоплителната система в блока. Повтарям за тоя дето ме нарича дръвник - тя е собственост на сградата, не на топлофикация.
-топлинното счетоводство в България е сложно и неразбираемо. Защото когато беше просто хората ревяха, че не било точно. Сега е по-точно и по-сложно.
-всичко свързано с нормативната база го има в наредбата за топлоснабдяване, част от закона за енергетиката. Там ги има всички уж мн сложни и неразбираеми формули. Те съдържат действията: събиране, изваждане, умножение, деление - няма интеграли и вероятности.

И последно, хората които по света не плащат обикновено живеят под мостовете и по каравани и са отрепките на обществото. Няма постановка, не плащам, защото не ми е ясно. Не случайно съм учил 5 години висше топлотехника. Това е все едно да не си плащам на лекаря, защото не ми е ясно как ми поставя диагноза. Или да не си плащам на адвокат, защото не ми е ясно какво прави.
цитирай
34. анонимен - абонат
02.03.2012 16:50
откачих си парното, тази зима изкарах с един климатик и духалка, пералня, хладилник....сметка 145 лв. За миналата година при работещ 1 радиатор - 405 лв за 1 месец. смърт за топлофикация. миналата година като са губещи, видях заповед за Великден да се дадат премии по 150 лв на човек.
цитирай
35. demonwind - 34. анонимен
02.03.2012 16:51
Подкрепям напълно. Всички протестират срещу високите цени - на хляба, на медицинските услуги, на горивата, на топлоенергията, на тока... А никой ли не се сети да блокира държавата за седмица-две заради НИСКИТЕ ЗАПЛАТИ??? Дори в Сърбия цените са горе-долу като у нас, особено на горивата, а сърбите не са членове на ЕС. Ама ей на - миналата седмица бях за два дена в България и една съседка (дето не си плащаше парното) ми вика, че прав излязъл бай Тошо, дето викал че ще го търсим със свещ. Едно време плащали с мъжа й (пияница) по 5 лева на месец и ходели по бельо от жега в апартамента, всяка година били на море с карта за по 50 кинта на калпак (пълен пансион), а сега милия само ракията не можел да си купува с пенсията. На всичкото отгоре се разболял от пиене и държавата не искала да му плаща за лечението, както било едно време! Ех, Андрешко, Андрешко, Бай Ганьо пасти да яде пред теб...
цитирай
36. анонимен - до demonwind
02.03.2012 19:31
абе викаш при вас така - онака, ама на майка ти и бащща ти пенсиите ги плащаме с нашите дануци, а ти ми даваш акъл отдалече. Я ми кажи, ако ти не искаш да ползваш нещо там ще те накарат ли на сила?!! аман от такива като тебе дето ми правят само сравнения! давай акъл там "при вас"
цитирай
37. анонимен - Приятели, Затънали сме в простотия ...
02.03.2012 20:07
Приятели,
Затънали сме в простотия и немотия до шия и от там са ни все беди. Нали като се строи и приема сграда, блок има проекти за всички части и по тях се изпълнява и ако си купиш апартамент, го купуваш с все инсталации, така че призиви да се режат тръби и да се правят нови разводки - само с изричното съгласие на всички. Че има какво да се подобри в разните наредби за топлофикация, сигурно има. Пример - имате бебенце, а парното ви дава мижави 17гр, включвате допълнителни печки става 24 и тогава топлофикация трябва да ви плаща за разликата. Има и още такива врътки, но ще стане много дълго. И този стремеж при общи части да прекараме съседа. Правят ТИ - най-изгодно е всички, ама не , някой хитрец ще чака да направят тези под и над него със застъпване , че той после да спести 1-2м2, или да си крадне топличко при изключени радиатори. В никакъв случай не защитавам топлофикация, не е редно както по-горе се дадоха примери дори на ток да излиза по-евтино отопление. Ако има солидарност и доверие между хората в блока, защо да не се мине на директно договаряне с топлофикация без всякакви посредници.
Десетилетия наред в хората умишлено се притъпяваше чувството за естествено обединяване по какъвто и щете признак - работа, местоживеене, коопериране за дейности и т.н. Трудно ни е да приемем, че ако нещо е добре за входа, въпреки че съседа над нас не ни е симпатичен, трябва да го направим.
Приятна вечер на всички!
цитирай
38. demonwind - 37. анонимен
02.03.2012 20:48
Виж сега, и майка ми, и баща ми, вече са в по-добрия свят. Леля ми, чичо ми, бабите ми и дядовците ми също. Единственото, което плащаш на моето семейство, е заплатата ми - пак от твоите данъци, защото част от тях отива по предназначение. Знаеш ли обаче каква е иронията - че моята заплата не е голяма. Тези обаче, които вземат големите заплати - пак от твоите данъци - после връщат голяма част от парите при партиите-майки, за да може да си купят гласа ти срещу пет минути работа на съответния чиновник. Тук, братчето ми, ако не искаш да ползваш нещо, отиваш да живееш при негрите - щом болшинството го иска, значи го искаш и ти. Ако ти изнася. Обаче другата ирония е още по-страшна - аз мога да избирам дали да мръзна или да си направя Африка, докато при теб просто избор няма - мръзнеш и шариш на Топлофикация.
Айде със здраве!
цитирай
39. анонимен - Навсякъде е така
02.03.2012 21:31
Топлофикация Бургас също издевателства над хората. Щом живееш в блок с парно, независимо, че си демонтирал радиаторите , заради две тръби в банята, които изобщо не се чувстват да са топли, плащаме над 80 лв. на месец. Имаме ток 92 лева и 83 лв.за тръбите. А всъщност те ползват апартаментите ни за инсталацията си и би трябвало да ни пращат сервитут, че преминават през тях. Къде е съдебната ни система, къде е държавата? Убийци са на народа си! Те си делят печалбите а ние изнемогваме.
цитирай
40. анонимен - погледнете тук. Това предложение е ...
02.03.2012 22:21
погледнете тук . Това предложение е внесено в институциите- има отговор от Омбудсмана- с нас е и от МС- Директор на Дитекция" Сигурност на енергоснабдяването" - против нас е или нищо не схваща или се прави на ударен/ по -вероятно/, но и в двта случая не му е местото в МС. Нещата братя са се запътили към ВКС - те трябва да си кажат тежката дума- засега делата са на ниво СРС и СГС. След това ЕСПЧОС/ Страсбург/ всеки, който е загубил дело може да предяи иск и е жалателно. ако някой не може да го направи- помагам- безплатно
http://demokrat63.blog.bg/politika/2012/02/13/ne-na-normativniia-monopol-toplofikaciia.900854#comments
цитирай
41. planinitenabulgaria - За наглостта на Топлофикация:
02.03.2012 22:47
Като изнудвачи тези са направо захарчета в сравнение със Софийска вода. Концесионерите там вземат заплати по 69000 лв. на месец и имат право да теглят за лични нужди в България още колкото са им потребни за тук, загубите на вода са 70%, цените нарастнаха 10 пъти откакто те са тук, не спазват Наредба №4 на МРРБ от 2004 г.лъжат ДКЕВР и потребителите си. Но понеже сумите не са така огромни както при Топлофикация хората си плащат и пенисите им минават.
цитирай
42. sibillav - Същата одисея
02.03.2012 22:51
има и моето семейство! Не ползваме услугите на топлофикация, но задълженията ни към тях надхвърлят 500 лева! Заявихме, че не ние на тях, а те на нас са длъжници, защото техните тръби минават през нашата собственост и отнемат полезно пространство. Отговорът беше, че всъщност това са нашите тръби, защото още с прекарването на въпросната инсталация сме закупили тръбите - да сме си погледнели в договора. Обаче, ето го и абсурда - не можем да премахнем НАШИТЕ тръби, защото това било дългосточна инвестиция на Топлофикация! А когато споменахме, че не могат да ни превръщат в крепостни васали, отговорът беше - " Ами съдете ни! Всичко е законно"! Омръзна ми тези безочливи монописти да нарушават едно от основните ни Човешки права - правото на свободен избор! Мисля, че тук е разковничето - съд, но трябва да се загубят делата на всички инстанции тук, за да се внесе жалба към съда в Хага, за нарушение на човешките ни права.
цитирай
43. анонимен - do 39 brat4eto mi
02.03.2012 23:50
brat4eto mi, purvo ne kazvai s prenebrejenie - negrite, za6toto az sum jivql 12 godini v Mozambique, Angola i UAR, i tam ima bedni i bogati, no kogato nedovolstvat bednite, bogatite i srednata klasa gi podkrepqt, a ne im davat akul, koe i kak. Primer ni dadoha i arabite det im vikame cigani, 4e 6tom ne6to ne iznasq na naroda izlizat vsi4kite na ylicata i si pazqt pravata. Za Gurciq puk da ne govorim. Jivql sum i 2 godini v USA, i tam nqma da platq i stotinka, ako ne sum polzval ne6to, naprotiv 6te gi osudq za REKET
цитирай
44. анонимен - pak do 39
02.03.2012 23:59
ijalko 4e roditelite ti sa na drygiq svqt, za6toto qvno mladi sa si trugnali. Jalko e 4e hora rabotili po 40 godini za tazi durjava sega karat na hlqb i kiselo mlqko. I az moga da izvadq i da platq smetkite na moite roditeli, no ne e 4estno, i ne tam e razkovni4eto. za 4 otoplqemi sezona do momenta sa dadeni na toplofikaciq - 6 800 lv, i do momenta iskat o6te 4 800 lv, suberi symite i gi razdeli na 4 otoplqemi sezona+ topla voda, i mi kaji kolko gradysa e bil edinstveniq radiator koito sa pyskali i spali na stydeno v drygata staq.
i kato go smetne6 mi kaji dali 6te tolkova i v Daniq ili tam kude be6e ti!
1 radiator+ topla voda. a pensiqta na ba6ta mi e 220 lv, maika mi e na 63 godini sus 19 godini trydov staj i nqma pensiq, a ne moje i da raboti ve4e....dali go ima tova nqkude po sveta...4e daje i pri negrite ? priqtna ve4er na teb, a az 6te se borq s toplofikaciq.
i izgledai edin hybav BG film - "Da obi4a6 na inat" - citat ot tam - 6tom si prav, 6te se bori6 do krai
цитирай
45. demonwind - 45. анонимен
03.03.2012 10:11
Много верни неща съм написал. Аз за себе си решението го намерих преди пет години - стегнах си вилата извън София, направих си парно с котел и забравих завинаги за Топлофикация. Понеже в блока няма никакво топлоподаване, съответно не се плаща нищо. Отоплението на къщата ми излиза горе-долу 300 лева на месец + около 150 за ток, обаче знам за какво ги давам и вкъщи ходя по слипове. Къщата ми е 120 квадрата. Лошото е, че не всеки може да си го позволи, затова хора, просто бягайте от Топлофикация! Само фалит на тези дружества ще ги накара да се стреснат. И не се връзвайте на приказките, че електроцентралите нямало да издържат - инсталациите са толкова мощни, че ще издържат и още една държава. Все пак са правени по комунизма ;)
цитирай
46. анонимен - Топлофикация да плаща за това че ...
03.03.2012 18:17
Топлофикация да плаща за това че тръбите и минават през имота ми!!!
цитирай
47. abv21 - До 19. анонимен
05.03.2012 09:27
Дръвник, не се прави на много умен под маската на анонимен, защото няма друга държава, в която централното отопление да излиза по-скъпо от климатик! Колкото до инсталацията, казах ти не го натрапвай на хората, че е тяхна, защото само даваш идиотски идеи някой луд да си отреже тръбите, понеже са негови и така да настъпи анархия, понеже другите пък искат парно, а нямат. В този случай ощетените хора могат да съдят Топлофикация, защото не им доставя услугата, за която плащат.
Топлофикация е силна, защото държавният апарат застава зад тях, а не следват европейската политика за енергийна ефективност, защото има далеч по-модерни, пестеливи и несравнимо по-ефективни средства за отопление, обаче болшинството хора нямат по 5-6 хил. лв. да платят за инсталация, а държавата не им помага с безлихвени кредити, вместо това позволява на Топлофикация да взема предварително от хората и да не им връща никакви пари, а само парно, което въобще не топли! За това става дума.
Държавата прави и друга мърсотия - сега хората, които си правят саниране ще плащат по-високи данъци, защото имотът става с по-висока данъчна оценка. И какво става? Плащаш за саниране, плащаш за парно а живееш на 16-17 градуса и накрая ще плащаш дори по-високи данъци.
Последното го повтарям, защото нека никой не си прави илюзии, че следващите правителства ще се лишат от златната възможност да дерат хората още и още, без значение какво казват кметове и министри от сегашната власт.
цитирай
48. abv21 - До 33. demonwind
05.03.2012 09:43
Естествено, че механизмът за отчитане (крадене) не е измислен в България, а е внесен отнякъде. Така както в Германия Енергото винаги краде от хората, но като излъже 80 млн. немци с по 20-30 евро на година, никой няма да забележи, а там се отчита токът веднъж годишно. Знам и друго (от роднини, които живеят там), че когато някой протестира пред енергото за надписани сметки, онези моментално връщат пари без приказки, защото в противен случай става скандал и може да им спрат безметежното крадене.
Огромната разлика с Германия обаче е в друго - там ако искаш, т.е. ако праявиш инициатива за енергийна ефективност, държават веднага ти съдейства за нова инсталация чрез специален кредит и после даже плащаш по-ниски данъци, защото така помагаш в държавата да се потребява по-малко енергия.
Аз съм за да се предприемат всякакви действия, с които да се фалира Топлофикация, защото когато логиката в нормалния капитализъм е когато някой не доставя некачествена и скъпа услуга, той напуска пазара и отстъпва място на друг, който доставя по-качествена и по-евтина услуга. Трябва на всички нас да бъде ясно - без помощта на държавния апарат, Толпофикация би трябвало да е на бунището като Кремиковци и разни други образци на Соцреализма.
цитирай
49. demonwind - 49. abv21
05.03.2012 11:20
Точно така - сигурен съм, че ако Топлофикация фалира, друг ще може много по-добре да се справи (стига да не е някой като ЧЕЗ или другите хубостници, дето ги натресоха управниците, за да гушнат маса пари под масата) - просто няма логика централното парно да ти излиза по-скъпо от тока и отоплението на един апартамент от 60 квадрата да се равнява на отоплението на цяла къща от 120 квадрата на твърдо гориво... Иначе си прав - и на запад крадат, обаче от един бивш колега знам, че западняка иска за себе си най-много 20%, докато при нас - цели 80 ;)
цитирай
50. анонимен - zapo4naha da probivat ot starost trubite i radiatorite
11.05.2012 20:47
a sega ,kakvo shte kajat zashtitnicite na toplofikacia ,ako ne iskam da sum tehen abonat?
цитирай
51. анонимен - az tazi zima izkarah s 1 klimatik i 1 ...
17.07.2012 00:58
az tazi zima izkarah s 1 klimatik i 1 dyhalka, v nas ne be6e po stydeno otkolkoto kato ima6e parno....nai- visokata mi smetka za tok be6e - 128 leva......minalata godina za qnyari za 1 rabote6t radiator - 400 lv smetka...da si takovat onova
цитирай
52. анонимен - 5-ров (R)
02.10.2012 06:26
Не се предавайте, работя над нов проект за отопление със слънчева енергия.
Тестовете показват че може да се добива по 0,5 Kw за 1 м3.
Система от подобен вид ще се изплаща за около 4 г.
Ако ми пречат да я патентовам, ще я пригодя към системата "Направи си сам" и ще я пусна безплатно или като книга по книжарниците.
Енергийните магнати - на сапун.
Тангра - БОГЪТ слънце, богът на истинските БЪЛГАРИ не спи .Той свети. Той бди.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stefbelchev
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1946469
Постинги: 865
Коментари: 624
Гласове: 6566
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930